Lanțul de magazine Slei se extinde: Cinci locații deservesc românii iar al șaselea se va deschide la Roman
Lanțul de magazine Slei se extinde: Cinci locații deservesc acum clienții din țară
Slei, brandul care înseamnă „răsfăț pentru tine și casa ta”, continuă să își extindă prezența în România, oferind produse de curățenie, cosmetice, make-up și multe altele. Compania pune accent pe diversitate și prețuri accesibile, fiind într-un proces continuu de extindere. În acest moment, Slei deține cinci locații, dintre care patru în sud și estul țării și una în vest.
Iată lista completă a magazinelor Slei:
- Popești-Leordeni – Șoseaua Olteniței nr. 60
- Popești-Leordeni – Strada Amurgului nr. 30B
- Popești-Leordeni – Strada Amurgului nr. 74
- Iași – Strada Bacinschi nr. 6
- Târgu-Neamț – Strada Cuza Vodă
- Roman – Bulevardul Roman Mușat 33, vis-a-vis de ANAF
Slei, brandul care înseamnă „răsfăț pentru tine și casa ta”, VA DESCHIDE MAGAZINUL DIN ROMAN, JOI 12 DECEMBRIE ORA 9.00. Reprezentanții companiei invită clienții să descopere gamă variată de produse, PESTE 5000 DE ARTICOLE. Cu o promisiune fermă de calitate și prețuri corecte, Slei își propune să devină un nume de referință pe piața produselor de larg consum din România.
Într-un context economic mai favorabil decât acum un deceniu, tot mai mulți antreprenori români îndrăznesc să intre în competiție directă cu brandurile consacrate din Occident. Printre aceștia se numără și un tânăr de 34 de ani din Popești-Leordeni, care își propune să facă din Slei un rival serios pentru rețele internaționale de drogherii precum dm.
Cu o rețea de cinci locații în prezent, dintre care trei doar în Popești-Leordeni, una în Iași și una în Târgu-Neamț, Slei oferă produse de curățenie, cosmetice, articole de make-up și alte bunuri esențiale. Prin diversitatea și prețurile competitive, antreprenorul își propune să atragă clienții români care, până acum, optau pentru branduri internaționale.
„Ne dorim să le oferim clienților produse de calitate la prețuri corecte, astfel încât să creăm o relație de încredere pe termen lung. România are un potențial uriaș, iar consumatorii caută din ce în ce mai mult alternative locale,” explică antreprenorul.
Expansiunea Slei continuă, iar ambiția tânărului antreprenor este clară: să transforme brandul într-un nume de referință pe piața locală de retail, devenind un competitor redutabil pentru jucătorii internaționali.