Plata indemnizațiilor pentru personalul secțiilor de votare Roman – alegerile din 24 noiembrie 2024
Indemnizațiile pentru personalul implicat în organizarea alegerilor din 24 noiembrie 2024 din Roman – președinți, locțiitori, membri, operatori de tabletă și informaticieni – vor fi distribuite în perioada 3 decembrie 2024 – 6 decembrie 2024. Plata se va realiza exclusiv în numerar, conform Notei nr. 15275/19.11.2024 emisă de Instituția Prefectului.
Locul de ridicare a indemnizațiilor
Distribuirea sumelor va avea loc la ghișeul de la etajul 1, intrarea în Primărie, zona destinată taxelor și impozitelor. Persoanele de pe statele de plată vor putea ridica banii în baza buletinului/cărții de identitate sau, în cazurile speciale, în baza unei procuri notariale.
Programul de plată:
- 03.12.2024: 11:30 – 16:00
- 04.12.2024: 11:30 – 16:00
- 05.12.2024: 11:30 – 16:00
- 06.12.2024: 10:00 – 13:00
Pentru a evita aglomerația, se recomandă respectarea orelor de program menționate. Este important de știut că ridicarea indemnizațiilor se poate face doar de persoanele desemnate și trecute în statele de plată.
Documente necesare:
- Act de identitate – buletin sau carte de identitate.
- Procura notarială – în cazul în care titularul nu poate ridica personal suma.
Acest anunț are scopul de a informa și de a asigura o distribuire eficientă a indemnizațiilor, respectând normele legale și organizatorice.