Dental Alliance

April 20, 2025

Primăria comunei Cordun face angajări

0

Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Achiziții Publice și Implementare Proiecte Fonduri Nerambursabile.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul științe juridice;
  • studii postuniversitare in domeniul administrației publice,
  • să îndeplinească condițiile de vechime în specialitatea studiilor, necesare exercitării funcției publice de inspector, clasa I, grad profesional superior de 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 noiembrie 2019, termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 09 decembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Cordun, str. Vasile Alecsandri nr. 101, Judeţul Neamţ, telefon 0233/748.196, office@primariacordun.ro.

Leave a Reply