Primăria Municipiului Roman a fost premiată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, în cadrul celei de-a XIV-a ediții a Conferinței internaționale „Inovație și calitate în sectorul public”!
O nouă performanță la final de an: Primăria Municipiului Roman a fost premiată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, în cadrul celei de-a XIV-a ediții a Conferinței internaționale „Inovație și calitate în sectorul public”!
Agenția Națională a Funcționarilor Publici a recunoscut, la final de an, performanţa înregistrată la nivelul administraţiei publice româneşti, prin premierea celor mai bune practici în cadrul Conferinţei internaţionale „Inovaţie şi calitate în sectorul public”, care s-a desfășurat la începutul acestei săptămâni, la Brașov.
În cadrul a trei piloni tematici: comunități decente reziliente, servicii publice digitalizate și educație pentru noua generație – au fost identificate, evidenţiate şi diseminate iniţiative inovative şi eficiente din administraţia publică. Specialiști în administrație, de la nivel central și local, reprezentanți ai mediului privat și ai celui universitar, au analizat împreună unele dintre cele mai actuale provocări cu care societatea românească se confruntă și la care administrația publică trebuie să răspundă într-un mod adecvat – calitatea vieții noastre în comunitățile din care facem parte, accesul la servicii publice digitalizate, rapide și accesibile și moștenirea pe care o lăsăm noii generații.
Experienţa şi rezultatele municipiului Roman au fost apreciate la superlativ, proiectul „Planificare strategică și digitalizare urbană” fiind catalogat drept bună practică la nivel național. Faptul că am elaborat un Plan strategic instituţional, un Plan de mobilitate urbană durabilă, o platformă implementată pentru gestiunea integrată a activităţilor primăriei – au fost elemente remarcate drept soluții și pentru alte municipii din România.
Evenimentul a reunit municipiile care au găsit diferite căi inovatoare de rezolvare a problemelor cetățenilor, fiind un adevărat schimb de experiență. Transformarea digitală a administrației publice, inovarea și utilizarea dialogului permanent cu cetățenii reprezintă calea pentru asigurarea unor servicii publice de calitate și mă bucur că această viziune a noastră a fost apreciată la nivel național!