Recorduri de vânzări la Roman Value Centre
Romașcanii și locuitorii zonei metropolitane au așteptat cu nerăbdare deschiderea centrului comercial de pe strada Mihai Viteazu, iar acest lucru s-a observat în vânzările pe care reteailerii le-au înregistrat la deschidere. Conform reprezentanților Roman Value Centre, multe dintre firmele prezente la Roman au întregistrat recorduri de vânzări și recorduri de trafic (persoane care au vizitat magazinele), raportat la alte evenimente de deschidere din țară.
Spre exemplu, Carrefour a înregistrat vânzări care plasează Romanul pe locul al doilea ca cifră în cazul deschiderii unui nou magazin, de când există rețeaua.De altfel, acesta este și singurul oraș ce nu e reședință de județ și în care acest retailer a decis să se extindă.
Romașcanilor le-au plăcut, de asemea, și produsele electronice și electrocasnice: Altex a înregistrat vânzări ce plasează magazinul din Roman Value Centre al doilea ca cifră de vânzări în ziua deschiderii, după magazinul din MegaMall București.
La acest moment, spațiul existent în mall-ul din oraș este contractat 100%, doar că unele firme nu au reușit să termine amenajarea spațiilor comerciale până la data deschiderii. Investitorii au în plan o extindere a construcției, extindere ce va avea loc în 2019 sau în 2020, în funcție de mai mulți factori.