Schimbare pe piața furnizării gazelor naturale! Consumatorii vor plăti facturi către altă societate!
Societățile de furnizare ale Grupului E.ON din România, E.ON Gaz Furnizare și E.ON Energie România sunt implicate într-un proces de fuziune prin absorbție. E.ON Energie România este societatea absorbantă, iar E.ON Gaz Furnizare este societate absorbită, data efectivă afuziunii fiind 30 septembrie 2020.
În urma fuziunii celor două societăți, contractele de furnizare a gazelor naturale ale clienților E.ON Gaz Furnizare vor fi preluate automat de către furnizorul integrat de gaze naturale și energie electrică E.ON Energie România, în calitate de societate absorbantă.
Decizia de fuziune a fost aprobată de Adunările GeneraleExtraordinare ale Acționarilor din cele două societăți și este motivată prin faptul că, odată cu liberalizarea pieței de gaze naturale, segmentul clienților reglementați dispare și astfel nu mai este justificată prezența în piață a unei entități distincte pentru furnizarea de gaze naturale, respectiv a companiei E.ON Gaz Furnizare care acoperea acest segment. Mai mult, în urma fuziunii, interacțiunea cu clienții va fi mult simplificată prin existența unei singure societăți de furnizare care va gestiona un portofoliu unic de clienți.
În plus, clienții vor avea acces rapid și direct la serviciile și canalele de comunicare ale E.ON Energie România. Astfel, ei vor putea soluționa diverse operațiuni începând cu transmiterea indexului de consum sau contractarea abonamentelor de energie electrică și gaze naturale și alte servicii, până la obținerea de informații despre factură:
- apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
- prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau crearea unui cont E.ON Myline pe eon.ro/myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe ro/myline;
- prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
- prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
În urma procesului de fuziune, E.ON Energie Româniaîși va consolida poziția pe piața de energie din România, iar clienții vor avea la dispoziție soluții complementare serviciului de furnizare a gazelor naturale:de încălzire saude aercondiționat, servicii tehnice sau de furnizare a energiei electrice, servicii care până acum erau destinate doar clienților eligibili.