Dental Alliance
April 27, 2024

6.000 de angajaţi, buget de 1,5 miliarde de euro anual şi zero kilometri de autostrăzi.

Carmangeria La Cimpoeșu

YRY Residence

Restaurant Portofino

Go Padel Roman

cnadnr-aloca-61-mil--lei-pentru-revizuirea-studiului-de-fezabilitate-la-autostrada-sibiu-pitesti_99842900Contractele semnate pentru autostrăzi sunt aproape inexistente, asa ca vine întrebarea la ce folosesc cei aproximativ 6.000 de angajaţi ai CNADNR, care trebuie să facă licitaţie publică şi să aleagă un proiectant şi un constructor privat pentru orice groapă care apare pe autostrăzile şi drumurile naţionale din România, cu alte cuvinte nu isi foloseste proprii angajati. Iar mulţi dintre aceşti angajaţi sunt plătiţi regeşte. Veniturile pentru şefii de departamente ajung şi la 20.000 de lei.

6.000 de angajaţi, buget de 1,5 miliarde de euro anual şi zero kilometri de autostrăzi. Sunt cifrele de la CNADNR pentru activitatea de anul trecut. Iar profitul ar ajunge la aproape 83 de milioane de euro, deşi la prima vedere compania nu prea ar avea de unde să producă atâţia bani, informează B1 TV.

Anul trecut, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale şi-a majorat cifra de afaceri cu 9%. A ajuns astfel la 1,2 miliarde de lei, adică 269 de milioane de euro. Iar profitul net a ajuns la 368,8 milioane de lei. Creşterea cifrei de afaceri vine în contextul în care anul trecut CNADNR a semnat contracte doar pentru 94 de kilometri de autostradă, dintre care 93 de kilometri pe autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea, aşa-numita autostradă Bechtel, care ar urma să lege judeţele Covasna şi Harghita de Ungaria. (analiza a Ziarul Financiar)