SC AMF Bruns Romania SRL angajează Specialist Achizitii – industria metalurgica
SC AMF Bruns Romania SRL angajeaza personal pentru fabrica din Roman/judetul Neamt urmatoarele functii:
Personal TESA
- Economist – 1 pozitie
- Specialist achizitii – 1 pozitie
- Desenator tehnic Autocad, SolidWorks – 2 pozitii
- Tehnician Calitate – 2 pozitii
Personal Productie
- Sudori – 5 pozitii
- Operator laser – 2 pozitii
- Operatori indoire ABKANT – 2 pozitii
- Operator gaurire, roluire, diverse prelucrari usoare – 1 pozitie
- Operator polizare metale – 1 pozitie
- Operator vopsire – 1 pozitie
- Operator pregatire marfa vopsitorie – 1 pozitie
- Operator Logistica depozit cu atestat de motostivuitorist – 1 pozitie
- Operator montaj final/lacatus mecanic – 6 pozitii
Avantaje
- Salariu competitiv;
- Tichete de masa;
- Prima de Paste;
- Prima de Craciun;
- Oportunitatea de a face parte din echipa ce isi desfasoara activitatea intr-o fabrica noua;
CV-urile se pot depune direct la sediul firmei (langa depozitul Profi, drumul ce duce la podul de fier, spre SOMACO) ,500 m din sensul giratoriu pe partea dreapta. Persoana de contact: Sef Birou Resurse Umane Diana Banu – 0712-159.391, sau la Adresa de email : HR-Romania@amf-bruns.com
Specialist Achizitii – industria metalurgica
Cerinte
- Absolvent Studii superioare – avantaj studii tehnice;
- Experienta in domeniu achizitiilor de minim 3 ani;
- Cunoștințe bune de limba engleză, scris și vorbit; limba germana reprezinta un avantaj dar nu e obligatoriu;
- Cunostinte peste medie MS Office;
- Bune abilitati de organizare,de lucru independent dar si in echipa;
- Un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala;
- Bune abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie;
- Permis de conducere categoria B;
Responsabilitati
- Asigură aprovizionarea cu materiale şi mărfuri în baza necesarelor de materiale primite care pot contine si specificaţii tehnice cu respectarea procedurilor în vigoare;
- Pregătirea rapoartelor si achizitia de bunuri pentru activitatile zilnice ;
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Transmite cererile de ofertă;
- Negociază cu furnizorii preţurile de achiziţie, asigură suport la încheierea contractelor;
- Intocmeşte şi urmăreşte comenzile de aprovizionare ;
- Se asigura ca sunt emise facturi in momentul livrari comenzilor lansate;
- Asigura controlul facturilor;
- Verificarea exactității datelor de facturare;
- Se asigură ca derularea comenzilor sau contractelor se desfasoara fara probleme;
Avantaje
- Salariu competitiv;
- Tichete de masa;
- Prima de Paste;
- Prima de Craciun;
- Bonus de Performanta;
- Oportunitatea de a face parte din echipa ce isi desfasoara activitatea intr-o fabrica noua;