Clienții Delgaz Grid din județele Vaslui, Bacău, Iași, Neamț, Suceava și Botoșani vor putea sesiza avariile în sistemul de distribuție al energiei electrice, online
Clienții Delgaz Grid din județele Vaslui, Bacău, Iași, Neamț, Suceava și Botoșani care doresc să sesizeze avarii în sistemul de distribuție al energiei electrice au la dispoziție, începând din luna decembrie, o alternativă în mediul online, mult mai rapidă și mai simplă. Astfel, ei pot accesa site-ul delgaz.ro, secțiunea energie electrică/ rețeaua de distribuție a energie electrice/ anunță deranjamente, unde după întroducerea datelor privind localizarea deranjamentului (județ, localitate, stradă, cod loc consum, nr. de telefon), la final ei vor primi un număr de înregistrare a sesizării.
Această procedură on-line are o durată de aproximativ 1 minut și reprezintă o alternativă la Call Center-ul Delgaz Grid, ce poate fi apelat la numărul de telefon: 0800.800.929.