Dental Alliance

Posturi scoase la concurs la Club Sportiv Municipal Roman

0
Carmangeria La Cimpoeșu

YRY Residence

Restaurant Portofino

Go Padel Roman

Club Sportiv Municipal Roman organizează, la sediul instituției din Piața Roman Vodă, Nr. 1, concurs de recrutare în vederea ocupării unor posturi în regim contractual, astfel:
I. 1 post vacant, nivel de conducere, de șef serviciu II la Club Sportiv Municipal Roman – Serviciul Complex Sportiv și de Agrement Moldova;
II. 1 post vacant, nivel de execuție, de inspector de specialitate I (organizator evenimente sportive) la Club Sportiv Municipal Roman – Serviciul Competiții Sportive;
Condiţii generale de participare:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului
nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând
Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei
medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor
postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale, sunt:
Pentru funcția de șef serviciu II, poziția I:
 absolvent studii superioare, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
 experiență în conducerea și administrarea bazelor sportive și de agrement de minim 3 ani;
 cunostinte operare PC (excel, word), transmitere date în format electronic;
 posesor al permisului de conducere categoria minimum B.
Pentru funcția de inspector de specialitate I (organizator evenimente sportive), poziția II:
 absolvent studii superioare, absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
 vechime în specialitatea studiilor de minimum 3 ani și 6 luni;
 experiență în organizare evenimente sportive minim 1 an;
 cunostinte operare PC (excel, word), transmitere date în format electronic;
 posesor al permisului de conducere categoria minimum B.
Concursul se va desfăşura conform prevederilor H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
 24 martie 2020, ora 16:00 – termenul limită de depunere a dosarelor;
 26 martie 2020, ora 16:00 – termenul limită pentru afișarea rezultatului selecţiei dosarelor de înscriere;
 01 aprilie 2020, ora 09:00 – proba scrisă pentru funcția de șef serviciu II, la adresa Club
Sportiv Municipal Roman, str. Ștefan cel Mare, nr. 246;
 01 aprilie 2020, ora 12:00 – proba scrisă pentru funcția de inspector de specialitate I
(organizator evenimente sportive), la adresa Club Sportiv Municipal Roman, str. Ștefan cel Mare, nr. 246 – poziția II;
 03 aprilie 2020, orele 10:00 – proba interviu la adresa Club Sportiv Municipal Roman, str.
Ștefan cel Mare, nr. 246 pentru funcția de șef serviciu II și inspector de specialitate I (organizator evenimente sportive).
Dosarul de concurs se depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Club Sportiv Municipal Roman.
Conţinutul dosarului şi calendarul desfăşurării concursului vor fi afişate pe site-ul oficial al primăriei Roman, secţiunea „Primăria _Cariera”.
Conținutul dosarului pentru concurs:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituției publice, care se poate descărca de pe pagina de internet a instituției de la secțiunea Primăria _ Carieră;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în
specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior
derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa
dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu
acestea.
Bibliografia pentru ocuparea postului de șef serviciu II, poziția I, este următoarea:
1. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, Partea a
VIII-a Servicii Publice;
2. Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii;
3. Hotărâre nr. 286 din 23 martie 2011 (*actualizat*) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind
stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător
funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat
superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
4. Hotărâre nr. 1.425 din 11 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor Legii securității şi sănătății în muncă nr. 319/2006;
5. Ordin Nr. 163 din 28 februarie 2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva
incendiilor.
6. Ordin nr. 994/2018 din 9 august 2018 pentru modificarea şi completarea Normelor de igienă şi
sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, aprobate prin Ordinul ministrului sănătăţii nr.
119/2014
Bibliografia pentru ocuparea postului de inspector de specialitate I (organizator evenimente sportive),
poziția II, este următoarea:
1. Legea 69/28.04.2000 – Legea educatiei fizice si sportului;
2. H.G. nr.1447/28.11.2007 privind aprobarea Normelor financiare pentru activitatea sportiva;
3. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, Partea a
VIII-a Servicii Publice;
Candidatii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările,
modificările și completările acestora.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba practică şi interviu, candidaţii nemulţumiţi
pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei
dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice și a interviului, sub sancţiunea decăderii
din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul Club Sportiv Municipal
Roman, precum şi pe pagina de internet, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul Club Sportiv Municipal Roman, precum şi pe pagina de internet, în
termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru ultima probă.
Date de contact: Compartimentul Resurse Umane din cadrul Club Sportiv Municipal Roman, str. Ștefan
cel Mare, nr. 246, tel. 0233 734 367.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.