Dental Alliance

Alegeri 2024

November 23, 2024

Priamaria Roman scoate la concurs un post de inspector I superior

0

Primăria Roman anunţă organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării pe durată nedeterminată a unui post vacant, de funcţie publică, de execuţie, de inspector I superior din cadrul Biroului monitorizare mediu al Serviciului control, calitate, monitorizare mediu şi marketing instituţional Condiţiile generale de participare la concurs sunt cele prevăzute la art. 465 din O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ.

Condiţiile specifice: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul mediului (Ştiinţa mediului/Ingineria mediului); – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitarii funcţiei publice minim 7 ani.

Atribuţiile postului:  Monitorizează respectarea, la nivel local, a prevederilor din legislaţia de mediuØ aplicabilă şi complementară;  Monitorizează unitatile din subordinea/ sub coordonarea/ sub controlul instituţiei pentruØ prevenirea incidentelor de mediu;  Asigură respectarea Legii nr. 211/2011 republicată, cu modificările şi completărileØ ulterioare, pe raza U.A.T. Roman;  Urmăreşte respectarea Legii nr. 132/2010 în cadrul Municipiului Roman;Ø  Întocmeşte rapoartele lunare, trimestriale, semestriale şi anuale solicitate de instituţiileØ statului, informări, adrese, referate, răspunzând pentru exactitatea şi corectitudinea datelor consemnate, le supune controlului şefului direct, urmăreşte avizarea, aprobarea şi expedierea acestora la termenul solicitat/ termenul legal;  Întocmeşte rapoarte cu privire la rezultatele sondajelor efectuate propunând măsuriØ pentru îmbunătăţirea condiţiilor de mediu/managementul deşeurilor şi creşterea responsabilităţii cetăţenilor, instituţiilor, agenţilor economici din municipiul Roman;  Primeşte şi rezolvă sesizări specifice domeniului de activitate;Ø  Planifică rezolvarea corespondenţei având în vedere încadrarea în termentele legale deØ rezolvare funcţie de specificul documentului primit şi respectiv problematica expusă soluţionării;  Elaborează adrese pentru solicitarea clarificărilor/documentelor necesare rezolvăriiØ sesizării/ petiţiei, o prezintă şefului direct spre control şi o transmite spre avizare, aprobare şi expediere;  Participă la verificările efectuate în teren, cu privire la justeţea sesizărilor şiØ reclamaţiilor, la solicitarea şefului ierarhic/primar;  Transmite consilierului primarului/purtătorului de cuvânt documentele necesare pentruØ informarea asupra problemelor de mediu ivite la nivelul U.A.T. Roman;  Colaborează cu organizaţiile neguvernamentale şi cu instituţiile de învăţământ înØ vederea aplicării de proiecte comune;  Colaborează cu instituţiile abilitate (A.P.M. Neamţ, C.J. Neamţ G.N.M., etc) înØ efectuarea unor controale tematice, pe întreaga perioadă a anului, la operatorii economici şi instituţiile ce îşi desfăşoară activitatea pe raza U.A.T Roman;  Participă la seminarii şi dezbateri pe teme de protecţie a mediului;Ø  Acordă consultanţă tehnică de specialitate operatorilor economici din subordineaØ Consiliului Local sau altor operatori economici din municipiul Roman, la cererea acestora;  Răspunde, cu promptitudine, solicitărilor venite din partea organismelor abilitate, înØ scopul diminuării efectelor unor poluări accidentale;  Studiază legislaţia şi problematica internaţională, naţională, regională, judeţeană şiØ locală în domeniul gestionării deşeurilor, în scopul îmbunătăţirii/ elaborării reglementărilor locale;  Asigură consultanţă, la cererea iniţiatorilor de programe de infrastructură de mediu,Ø conform competenţelor;  Elaborează, participă şi, după caz, coordonează activităţi de educare/ informare aØ cetăţenilor cu privire la protecţia mediului;  Anunţă A.P.M., G.N.M., I.S.U., S.G.A. în caz de poluări accidentale;Ø  Acordă sprijin în vederea monitorizării post-închidere a depozitului neconform deØ deşeuri municipale Roman;  Participă la auditurile interne pe linie de SMC;Ø Bibliografie specifică: – O.U.G. 195/2005 privind protectia mediului; – Legea nr. 265/2006, pentru aprobarea O.U.G. 195/2005 privind protecţia mediului; – Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice; – Legea nr. 211/2011 * Republicată privind regimul deşeurilor; – Hotărârea nr. 878/2005 privind accesul publicului la informaţia privin mediul; – O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a VI-a, Titlul I şi II – Constituţia României(r). Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.

Dosarele vor conţine în mod obligatoriu următoarele documente: • formularul de înscriere; • curriculum vitate, modelul european; • copia actului de identitate; • copiile ale diplomelor de studii, certficatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări; • copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz; • copia carnetului de muncă şi după caz, sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate studiilor necesare ocupării funcţiei publice; adeverinţele trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa de pe site-ul primăriei şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor; • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; adeverinţa conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice; • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară; • cazierul judiciar; • declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia. Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional. Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitatea cu originalul.

Concursul de recrutare constă în 3 etape succesive: a) selecţia dosarelor de înscriere, în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor; b) proba scrisă se va desfăşura în data de 18.12.2019, ora 10:00, c) interviul se va susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi „admis” la etapa precedentă. Locul de desfăşurare al concursului: sediul primăriei Roman. Dosarele se depun în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului, până la data limită de 04.12.2019, ora 16:00, la cam. 62, serviciul resurse umane, salarizare, sediul primăriei. Date de contact: Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul Primăriei Roman, cam. 62, tel.0233208609

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.