Primar Leonard Achiriloaei: Serviciile publice online devin mai accesibile!
Începând cu data de 31 martie, în zonele de acces ale Primăriei Municipiului Roman, dar și la sediile administrative ale unităților subordonate a fost afișat codul QR pentru legătura directă către portalul de servicii online – https://portal-servicii.primariaroman.ro
Prin scanarea codului QR, cu ajutorul smartphone-ului, veți fi direcționați către cele 48 de servicii electronice, dintre care:
eliberare certificat atestare fiscală;
eliberare certificat urbanism;
emiterea autorizației de construire;
emiterea autorizației de desființare;
eliberare certificat de nomenclatură stradală;
acordare concediu și indemnizație lunară pentru creșterea copiilor;
acordare alocație de stat pentru copii;
înregistrare online de sesizări.
De asemenea, municipiul Roman pune la dispoziția cetățenilor soluția directă de plată online a taxelor și impozitelor, aplicația pentru dispozitive mobile – ”Municipiul Roman – Servicii online”.
Pentru accesarea de către o persoană fizică sau juridică a serviciilor electronice, este necesară crearea unui cont de utilizator în cadrul portalului.
Până în prezent, peste 2.000 de utilizatori unici au folosit serviciile online, alegând această alternativă la modul clasic de livrare a serviciilor gestionate de municipalitate, economisind timp și evitând așteptarea la ghișeu.