Primăria Roman scoate la concurs 2 posturi
Primăria Roman organizează la sediul instituţiei din Piaţa Roman Voda nr. 1 concurs de ocupare pentru perioadă nedeterminată a 2 posturi vacante, contractuale, de execuţie:
- post de Inspector de specialitate II în cadrul Serviciului administrare parcări şi semnalizare rutieră
- post de referent IA în cadrul Biroului administrare infrastructură IT şi baze de date
- Primăria Roman organizează la sediul instituţiei din Piaţa Roman Voda nr. 1 concurs de
ocupare pentru perioadă nedeterminată a 2 posturi vacante, contractuale, de execuţie:
post de Inspector de specialitate II în cadrul Serviciului administrare parcări şi
semnalizare rutieră
Condiţii specifice:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul
științe administrative, specializarea administrație publică;
– vechime în specialitatea studiilor superioare de minim 6 luni;
Bibliografie:
1. H.C.L. nr. 220 din 27.09.2018 privind aprobarea Regulamentului privind regimul juridic,
întreţinerea şi exploatarea locurilor de parcare de pe raza Municipiului Roman modificată
de H.C.L.nr.231/2018, 262/2018, 47/2019, 103/2019, 153/2019, 247/2019;
2. O.U.G. nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice;
3. H.G. nr. 1391/2006 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G. nr.
195/2002- Secţiunea a 2-a, Secţiunea a 3-a , Secţiunea a 4-a şi Secţiunea a 5-a;
4. Legea nr. 53/2003, Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv
republicările, modificările şi completările acestora.
post de referent IA în cadrul Biroului administrare infrastructură IT şi baze de date
Condiţii specifice:
– studii medii;
– certificat/atestat de competențe profesionale în informatică;
– 6 ani și 6 luni, vechime în muncă;
Bibliografie:
1. https://ro.wikipedia.org/wiki/Re%C8%9Bea_de_calculatoare
2. https://ro.wikipedia.org/wiki/Switch_de_re%C8%9Bea
3. https://incentre.net/ethernet-cable-color-coding-diagram/
4. https://ro.wikipedia.org/wiki/Hardware
5. Legea nr. 53/2003, Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare;
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv
republicările, modificările şi completările acestora.
Condiţii generale de participare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor
aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit
cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra
statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea
justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar
face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit
reabilitarea.
Conţinutul dosarului pentru concurs:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după
caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea
unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice
ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie
şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l
facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6
luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către
unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele
emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor,
care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are
obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până
la data desfăşurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării
conformităţii copiilor cu acestea.
Dosarul de concurs se depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului,
până la data limită de 20.02.2020, ora 16:00 la Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul
Primariei Municipiului Roman.
Concursul se va desfăşura conform prevederilor H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea
Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau
temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau
trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din
fonduri publice, modificată şi va consta succesiv în:
– selecţia dosarelor care se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării
termenului de depunere a dosarelor;
– probă scrisă la data de 02.03.2020, ora 10:00, la sediul primăriei;
– interviul susţinut în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu,
candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data
afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise si a
interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul primăriei,
precum şi pe pagina de internet, imediat după soluţionarea contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează la sediul primăriei, precum şi pe pagina de internet, în
termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru ultima probă.
Principalele atribuţii ale postului:
Pentru postul de Inspector de specialitate II
1. preia cererile pentru închirierea locurilor de parcare de reşedinţă, însoţite de documentaţiile
aferente, la ghişeul special amenajat;
2. întocmeşte şi obţine aprobările necesare încheierii contractelor pentru parcările de reşedinţă;
3. eliberează solicitanţilor, pe bază de semnătură, contractele de închirierea locurilor de parcare
de reşedinţă;
4. arhivează dosarele cu contractele încheiate pentru locurile de parcare adjudecate, în ordinea
numerotării parcărilor şi a numerelor locurilor, conform schiţelor executate în prealabil;
5. ţine evidenţa contractelor pentru parcările de reşedinţă şi urmăreşte perioada de valabilitate a
contractelor;
6. întocmeşte adrese de înştiinţare cu privire la expirarea perioadei de valabilitate a contractelor
pentru parcările de reşedinţă;
7. preia cererile de reînnoire a locurilor de parcare de reşedinţă, însoțite de documentaţiile
aferente, la ghişeul special amenajat;
8. asigură pregătirea tehnică a activităților de intretinere, montare, demontare sau schimbare a
indicatoarelor rutiere din Municipiul Roman, în colaborare cu institutiile implicate in aceasta
activitate conform legilor in vigoare;
9. Respectă cerinţele prevăzute de:
Ordinul S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern/managerial
al entităţilor publice;
Procedurile şi instrucţiunile privitoare la sistemul de control intern managerial şi
managementul calităţii;
Regulamentul intern al aparatului de specialitate al primarului şi al serviciilor publice
de interes local fără personalitate juridică;
Regulamentele interne specifice ;
Codul de conduită etică şi integritate al funcţionarilor publici şi personalului
contractual din cadrul Municipiului Roman;
Procedurile, instrucţiunile şi legislaţia SSM si SU aplicabile;
10. Participă la instruirile interne şi/sau externe;
11. Îndeplineşte şi alte atribuţii încredinţate de şeful ierarhic superior sau de conducerea
instituţiei.
Pentru postul de referent IA
1. Asigură mentenanţă calculatoare: dezasamblare, curăţare, înlocuire ventilatoare,
asamblare;
2. Asigură suport tehnic pentru utilizatori cu privire la conectarea la reţeaua de internet a
primăriei;
3. Efectuează lucrări de întreţinere la reţeaua de internet a primăriei;
4. Întocmeşte situaţii diverse cu privire la starea tehnicii de calcul din primărie;
5. Respectă cerinţele prevăzute de:
Ordinul S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern/managerial
al entităţilor publice;
Procedurile şi instrucţiunile privitoare la sistemul de control intern managerial şi
managementul calităţii;
Regulamentul intern al aparatului de specialitate al primarului şi al serviciilor publice
de interes local fără personalitate juridică;
Regulamentele interne specifice ;
Codul de conduită etică şi integritate al funcţionarilor publici şi personalului
contractual din cadrul Municipiului Roman;
Procedurile, instrucţiunile şi legislaţia SSM si SU aplicabile;
6. Participă la instruirile interne şi/sau externe;
7. Îndeplineşte şi alte atribuţii încredinţate de şeful ierarhic superior sau de conducerea
instituţiei.
Date de contact:
Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul primăriei Roman, cam. 62,
tel. 0233/208609.