Dental Alliance
April 24, 2024

Primaria Roman scoate la concurs 2 posturi

0
Carmangeria La Cimpoeșu

YRY Residence

Restaurant Portofino

Go Padel Roman

Primăria Roman organizează la sediul instituţiei din Piaţa Roman Voda nr. 1 concurs de ocupare pentru perioadă nedeterminată a 2 posturi vacante, contractuale, de execuţie, de referent-casier debutant şi referent-casier treapta II, la Serviciul Impozite şi Taxe persoane fizice. Condiţii specifice: – studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat; – vechime în specialitatea studiilor: – pentru debutant: fără vechime; – pentru treapta II: minim 6 luni. Bibliografie: – Legea nr. 227/2015 Codul Fiscal cap. TITLUL IX Impozite şi taxe locale; – O.G. nr. 2/2001r privind regimul juridic al contravenţiilor; -Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa ale unităţilor socialiste.

Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora. Condiţii generale de participare: a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs; g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea. Conţinutul dosarului pentru concurs: a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei; b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz; c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică; d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie; e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează; f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; g) curriculum vitae.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii. În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului. Actele prevăzute la lit. b) – d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea. Dosarul de concurs se depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data afişării anunţului, până la data limită de 12.07.2019, ora 14:00 la Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul Primariei Municipiului Roman.

Concursul se va desfăşura conform prevederilor H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată şi va consta succesiv în: – selecţia dosarelor care se face în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor; – probă scrisă la data de 23.07.2019, ora 10:00, la sediul primăriei; – interviul susţinut în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise si a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul primăriei, precum şi pe pagina de internet, imediat după soluţionarea contestaţiilor. Rezultatele finale se afişează la sediul primăriei, precum şi pe pagina de internet, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru ultima probă. Date de contact: Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul primăriei Roman, cam. 21, tel. 0233 208609.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.