Dental Alliance
March 28, 2024

Romașcani de succes în Europa: Cristina și Sorin Chiriac, fondatorii brandului SENSE

0

Cristina și Sorin Chiriac

Carmangeria La Cimpoeșu

YRY Residence

Restaurant Portofino

Auzim, de multe ori că în cazul orașelor mici, sau în zone mai depărtate de capitală nu se pot dezvolta afaceri de succes. Poate din cauza lipsei infrastructurii, poate din cauza greutății de a găsi mână de lucru, poate din cauză că prețurile diferă, față de zonele mai dezvoltate ale Rămâniei. Reportajul publicat de finesociety.ro vine să contrazică aceste afirmații, printr-un material despre antreprenori romașcani, care, în ciuda tuturor obstacolelor, au reușit să pună în mișcare o afacere și un brand de succes: Sense.

Cum au reușit soții Chiriac să treacă peste neajunsurile unei zone mai puțin dezvoltate a țării? Care au fost deciziile luate, care s-au dovedit a fi inspirate, pentru ca afacerea să prospere? De unde au găsit angajați, într-o regiune în care lipsa forței de muncă este dictată de numărul mare de persoane care aleg să plee în străinătate?

În cazul fabricilor și secțiilor de confecții conduse de soții Chiriac, e vorba de aproape 700 de oameni din zona Moldovei, inclusiv din mici localități și sate în care ei sunt singurul angajator. Mai mult, unele dintre secțiile lor de confecții se află localizate fizic chiar în satele respective, pentru ca femeile – care constituie cea mai mare parte a personalului de producție – să nu mai facă naveta și să se afle și aproape de casă și de copii. A fost o idee care le-a venit pe parcurs și care a simplificat considerabil viețile oamenilor care lucrează pentru ei. (finesociety.ro)

Care sunt clienții Sense?

În prezent, soții Chiriac lucrează foarte bine cu brandurile britanice, mai ales cu ASOS (cel mai mare retailer online din Europa, după Amazon), pentru care realizează toate tricotajele. Paradoxal, comenzile pe fiecare design în parte sunt mai mici decât s-ar crede, la nivelul unui asemenea jucător: maximum 300-500 de bucăți din fiecare model. Aceasta este, de fapt, rețeta de succes a brandului: multe modele, care se schimbă mereu. (finesociety.ro)

Cititi un material interesant, despre o afacere de succes, pe finesociety.ro.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.