Dental Alliance
April 25, 2024

Serviciului Organizare Evenimente, Cultura, Culte, Învăţământ, Mass Media şi IT din Primaria Roman scoate la concurs un post

0
Carmangeria La Cimpoeșu

YRY Residence

Restaurant Portofino

Go Padel Roman

Primăria Roman anunţă organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării pe durată nedeterminată a unui post vacant, de funcţie publică, de execuţie, de inspector I debutant din cadrul Serviciului Organizare Evenimente, Cultura, Culte, Învăţământ,
Mass Media şi IT.
Condiţiile generale de participare la concurs sunt cele prevăzute la art. 465 din O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ.
Condiţiile specifice:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– vechimea în specialitatea studiilor nu este necesară.
Atribuţiile postului:
1. contribuie la asigurarea organizării şi desfăşurării evenimentelor culturale, educative, sportive, de turism, de tineret şi recreative ;
2. colaborează cu serviciile similare de profil, din ţară şi străinătate şi cu alte instituţii şi organizaţii locale, în vederea organizării evenimentelor ;
3. contribuie la întocmirea planului de responsabilităţi şi colaborare cu celelalte structuri la organizarea şi desfăşurarea evenimentelor;
4. realizează materiale informative pentru popularizarea evenimentelor organizate de instituţie sau în colaborare cu conducerea municipiului Roman;
5. colaborează la organizarea şi desfăşurarea evenimentelor culturale, educative, sportive, de turism, de tineret şi recreative propuse spre realizare;
6. colaborează la organizarea activităţilor ocazionate de aniversări, ceremonii, solemnităţi, felicitări, depuneri de coroane, etc.
7. colaborează la pregătirea participării instituţiei la ceremoniile ocazionate de sărbătorile naţionale sau locale;
8. organizează şi coordonează toate activităţile de protocol şi lansare a invitaţiilor pentru participarea la evenimente speciale;
9. întocmeşte documente specifice unor evenimente speciale;
10. respecta cerinţele prevăzute de:
Ordinul S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice;
Procedurile şi instrucţiunile privitoare la sistemul de control intern managerial şi managementul calităţii;
Regulamentul intern al aparatului de specialitate al primarului şi al serviciilor
publice de interes local fără personalitate juridică;
Regulamentele interne specifice ;
Codul de conduită etică şi integritate al funcţionarilor publici şi pesronalului contractual din cadrul Municipiului Roman;
Procedurile, instrucţiunile şi legislaţia SSM si SU aplicabile.
11. Participă la instruirile interne şi/sau externe;
12. Îndeplineşte şi alte atribuţii încredinţate de şeful serviciului achizitii publice sau de conducerea instituţiei.
Bibliografie specifică:
– Legea nr. 52/2003 ***Republicată privind transparenţa decizională în administraţia publică ;
– Legea nr. 544/2013, privind liberul acces la informaţiile de interes public ;
– Statutul municipiului Roman, site www.primariaroman.ro, secţiunea Informaţii
publice ;
– Stephan Schafer-Mehdi, Organizarea evenimentelor, Editura All, 2008 ;
– O.U.G. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea a VI-a, Titlul I şi II.
– Constituţia României.
Candidaţii vor avea în vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicările, modificările şi completările acestora.
Dosarele vor conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
• formularul de înscriere;
• curriculum vitate, modelul european;
• copia actului de identitate;
• copiile ale diplomelor de studii, certficatelor şi altor acte care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
• copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice,
după caz;
• copia carnetului de muncă şi după caz, sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate studiilor necesare ocupării funcţiei publice; adeverinţele trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa de pe site-ul primăriei şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor;
• copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului; adeverinţa conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în
formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice;
• copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
• cazierul judiciar;
• declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa
calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică
competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care  candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la
autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, în vederea certificării pentru conformitatea cu originalul.
Concursul de recrutare constă în 3 etape succesive:
a) selecţia dosarelor de înscriere, în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării
termenului de depunere a dosarelor;
b) proba scrisă se va desfăşura în data de 03.03.2020, ora 10:00;
c) interviul se va susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la
data susţinerii probei scrise.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi „admis” la etapa precedentă.
Locul de desfăşurare al concursului: sediul primăriei Roman.
Dosarele se depun în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului, până la data limită de 19.02.2020, ora 16:00, la cam. 62, serviciul resurse umane, salarizare, sediul primăriei.
Date de contact:
Serviciul resurse umane, salarizare din cadrul Primăriei Roman, cam. 62,
tel.0233/208609

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.