Comunicat de presa: Enel a deschis un magazin in Roman, precum si in alte trei orase din tara, pentru a fi mai aproape de clienti
Roman, 15 septembrie 2021 – Enel a deschis un magazin în orașul Roman, precum și în Alba Iulia, Brăila și Zalău, în spații dedicate atât clienților rezidențiali, cât și agenților economici. Astfel, la nivel național, numărul total de magazine Enel, proprii și operate prin parteneri, a ajuns la aproape 80, reprezentând unul dintre cele mai mari lanțuri de puncte de prezență în teritoriu aparținând unui furnizor de energie electrică și gaze naturale din România.
Adresa magazinului din Roman este Str. Oituz nr. 7, iar programul acestuia este de luni până vineri, între orele 9:00 – 18:00. Accesul în magazin se face cu respectarea regulilor anti-Covid (mască de protecție, distanțare socială).
„Continuăm eforturile de a fi cât mai aproape de clienții aflați în portofoliul Enel sau cei care vor să se alăture Enel. Deschidem spații accesibile, cu echipe bine pregătite, care pot răspunde nevoilor de informare venite din partea celor care ne trec pragul și accelerăm procesele de digitalizare care să faciliteze interacțiunea cu clienții. În paralel, punem un accent deosebit pe pregătirea profesională a personalului nostru pentru ca, în calitatea lor de consultanți, să poată oferi cele mai complete informații clienților, adaptate nevoilor acestora”, a declarat Marius-Adrian Chiriac, director general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.
Noile magazine vin în întâmpinarea nevoilor clienților cu o gamă largă de oferte și servicii de furnizare a energiei electrice și a gazelor naturale pe piața concurențială, precum și cu detalii legate de semnarea și derularea contractelor, consumul de energie, detalii legate de serviciul universal sau despre schimbarea furnizorului. Prin intermediul acestora, clienții au acces direct la oferte potrivite nevoilor lor, cu un preț fix pe o perioadă de un an sau la alte produse adaptate cerințelor pieței și clienților.
De asemenea, pe lângă ofertele de furnizare a electricității și gazelor naturale, clienții pot beneficia de echipamente cu plata în tranșe, precum aparate de aer condiționat, centrale termice, accesorii smart home, de produsele Enel Asistență și Enel Asistență Gaz ce includ servicii de asistență de urgență pentru instalații și/sau verificare tehnică a instalației electrice/de gaz și intervenții de urgență, inclusiv de un produs care include beneficiul unei asigurări, din partea furnizorului, pentru situații de urgență, prin intermediul produsului Enel Protect 360.
Clienții pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) și apăsând tasta 5. Scopul acestui demers este de a crește gradul de confort al consumatorilor și, în același timp, de a le pune la dispoziție serviciile dorite în condiții de siguranță deplină, în contextul COVID-19.
În urma liberalizării piețelor de energie electrică și gaze naturale, consumatorii își pot alege furnizorul de energie electrică și/sau gaze naturale și oferta care li se potrivește cel mai bine, oricând doresc, neexistând un termen limită pentru această decizie. În plus, schimbarea furnizorului nu implică niciun cost suplimentar sau modificări tehnice, cum ar fi schimbarea contorului electric.
La Enel, contractul de furnizare de energie electrică/gaze naturale pe piața concurențială pentru clienții rezidențiali poate fi încheiat pe un interval de timp determinat sau pe unul nedeterminat, iar perioada de valabilitate a unei oferte de preț este de 12 luni, timp în care prețul energiei electrice active rămâne nemodificat.
Clienții pot găsi cele mai noi informații pe acest subiect pe site-ul www.enel.ro, la secțiunea dedicată liberalizării pieței de energie electrică și pot urmări materialele video dedicate lor pe canalele digitale principale ale Enel în România: Facebook, LinkedIn, Instagram și YouTube.
Clienții persoane juridice pot consulta ofertele în vigoare în cadrul secțiunii dedicate: https://www.enel.ro/enel-energie/ro/clienti-business.html