Modul de organizare a concursurilor la Spitalul Municipal de Urgențe Roman, de la cel de muncitor necalificat, telefonist, asistent medical sau medic, a fost lait-motivul ultimei conferințe de presă organizată de conducerea Spitalului. Informațiile apărute pe rețelele de socializare vorbesc de deficiențe în organizarea acestora și de faptul că unele subiecte n-ar repecta întocmai bibliografia de concurs organizată.

Directorul economic al Spitalului crede că acuzațiile din mediul on-line țin mai mult de folclorul urban, decât de realitate, de vreme ce la orice concurs, candidatul are posibilitatea de a contesta nota, moment în care membrii comisiei de contestare, alții decât cei din comisia de concurs, discută concret greșelile, pe teza fiecărui candidat.

Managerul Spitalului susține că, în general în calitatea pe care o are, vrea oameni cât mai bine pregătiți pentru funcția pe care o ocupă și că, în special în cazul asistenților medicali e nevoie de personal care să aibă cunoștințe cât mai solide în domeniu. Acum trebuie să recunoaștem, cu obiectivitate, că toate afirmațiile din mediul on-line nu pot fi luate de bune, în special din cauza faptului că ele se fac, de multe ori, de pe conturi de facebook false.