Dental Alliance

Alegeri 2024

November 24, 2024

Primăria Comunei Cordun organizează concurs de angajare

0

Primăria Comunei Cordun, Judeţul Neamţ, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante de inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Secretariat, Registrul Agricol, Stare Civilă, Arhivă şi Resurse Umane.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul administraţiei publice;
  • curs în domeniul sănătăţii şi securităţii în muncă, absolvite cu diplomă;
  • curs inspector/referent resurse umane, absolvit cu diplomă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 15 ianuarie 2019, ora 10.00 – proba scrisă;
  • 18 ianuarie 2019, ora 10.00 – proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Cordun, str. Vasile Alecsandri nr. 101, Judeţul Neamţ, telefon 0233/748.196, e-mail office@primariacordun.ro.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.