Dental Alliance

Laurentiu Leoreanu

Lucian Micu

Autostrada Unirii A8. Contestatia Danlin XXL a fost respinsă, Danlin XXL trebuie să plătească costurile de judecată

0
YRY Residence

Restaurant Portofino

Go Padel Roman

Vineri, Curtea de Apel București a emis o hotărâre favorabilă pentru Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), respingând contestația depusă de compania Danlin XXL privind licitația pentru secțiunea III a Autostrăzii Tg Mureș – Tg Neamț (A8), cunoscută sub numele de Leghin – Tg Neamț. În plus, instanța a decis că firma contestatoare, Danlin XXL, va trebui să suporte costurile de judecată în valoare de aproximativ 12.000 lei, în favoarea câștigătorului licitației, grupul UMB.

Decizia a fost prezentată de instanță în urma unui proces de contestație în care Danlin XXL a susținut că procedura de licitație a fost viciată. Cu toate acestea, Curtea de Apel București a considerat contestația drept nefondată și a hotărât în favoarea CNAIR și a grupului UMB, câștigătorul licitației.

“Respinge plângerea, ca nefondată. Obligă petenta la plata sumei de 11.840,98 lei cu titlu de cheltuieli de judecată către intimata SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition Umb SRL – SC Tehnostrade SRL. Definitivă”, se arată în soluția emisă de instanță, conform informațiilor furnizate de economica.net.

Această hotărâre marchează o etapă importantă în procesul de construcție al Autostrăzii Tg Mureș – Tg Neamț (A8), în special pentru secțiunea III, Leghin – Tg Neamț. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat contractul pentru proiectarea și construcția acestei secțiuni pe data de 20 septembrie. Câștigătorul licitației este grupul UMB, care a oferit o ofertă de 1,56 miliarde de lei, fără TVA.

Termenul de finalizare a lucrărilor este stabilit la 30 de luni, care include șase luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție, pentru cei 29,91 km ai acestei secțiuni A8. Această autostradă face parte din traseul Târgu Mureș – Târgu Neamț – Iași – Ungheni și este finanțată prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), reprezentând un pas semnificativ în dezvoltarea infrastructurii rutiere din România.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.